کد خبر: 1237705
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
سردار حاجی‌زاده:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه به آن‌ها اطمینان داد محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد. 
به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه گفت: همان‌گونه که از سلاح‌های عزیزان ما در فلسطین و لبنان و جا‌های دیگر مشخص است در واقع از طریق ایران کمک و تغذیه می‌شود و از هر کاری که از ما بربیاید کوتاهی نکردیم و کوتاهی نخواهیم کرد. 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در هر بخشی که توان داشته باشیم تا پای جان پای مقاومت و مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند قطعاً ملت فلسطین پیروز هستند. استقامت و مقاومت شما واقعاً قابل وصف نیست. اینکه کسانی بین شما هستند که ۳۰ تا ۴۰ شهید دادند که برای غیرفلسطینیان قابل فهم نیست و این مقاومت و موفقیت شما مبارک باشد. وی تأکید کرد: مطمئن باشید که شما مسیر تاریخ جهان را تغییر می‌دهید و این اتفاق خواهد افتاد. شما تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهید داد. محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد. 
تعدادی از خانواده‌های شهدای اهل غزه نبرد «طوفان الاقصی» که از طریق برخی کشور‌های منطقه وارد تهران شده‌اند با حضور در پارک ملی هوافضا با سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران دیدار کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار